Thursday 20 December 2012

cinta hati saya

assalamualaikum =)
selamat pagi dan selamat sejahtera...

entry kali ni about my future husband. insyaALLAH. ada jdoh x ke mana... ^_^

perkenalan yg tidak disangka akhrnya btukar menjadi cinta ewaahhh....

BELIAU : mohamad fadzli bin maskam... smoga hubungan ini kekal hingga ke jannah =) amin...

saya sayang awak FADZLI.... sayang awak kerana ALLAH...
siapa awak sebelum ini. saya xkisah. sebab saya nak awak yg sekarang n bina sebuah hubngan untuk akan datang...

masa raya 2011
gigih x? mai datang beraya naik bespa ke rumah beliau.. hehee
masa ni xrancang pon. cuma balik dr beraya dengan sepupu lalu rumah beliau.
muka bajet xmau tgok kamera
malu katanya....

 masa ni pulak balik dari e-day kwan dqnie
tema : PINK
okei kena ikut tema kalau x mmbebel si kawan
beliau baru balik keje then ambik dqnie
teruja beliau tgok dqni ala2 ladiess 
sbb slama ni dqnie jarang nk pakai2 ala2 ladiesss nie
as wat him wish u look im be a more ladiesss

psssstttt : ada orang cakap senyuman kami sama.... <3

wahhh.. sngguh xdisagka balik dari itu
beliau beri dqnie cincin ^_^
teruja. sedih. gembira
smua ada...
wwoww !!!
pernah berangan tp xsagka seawal ini 
tp ad msalah blaku pd cincin ini dan diganti dengan cincin ini plak...
taaaraaaa.....
senyuman itu buat hati ini teringat selalu =)
tiada edit
^_^
i love u more than u love me


iftar bersama 

last but not least
I LOVE YOU
mohamad fadzli 


#gambar perhiasan#
auni.apip.aqil
i love u 
support cik ani ! yeahhh heee


wassalam..... 

"aku menulis bukan kerna nama"
=)

No comments:

Post a Comment